26 Şubat 2014 Çarşamba

3 Blogger İle "Sayfaları Çevirirken" Etkinliği



Kitap İklimi'nde görür görmez etkinliği katılmam gerektiğini fark ettim. Bu tip etkinlikler hem çok eğlenceli hemde çok yararlı oluyor. Bakalım bende neler varmış.

Kitap İklimi'nin soruları:

1) Kitaplığında en çok bulunan tür?
  + Fantastik ağırlıkta. Ama her türden azar azar barındırıyorum.

2) Kütüphaneden ya da birinden en son ödünç aldığın kitap?
  + Alaska'nın Peşinde. Çok sevdiğim bir arkadaşımdan ödünç aldım. Bir tek "Benim ol!" diye yalvarmadığım kaldı sanırım.

3) Tavsiye bir kitap istesem?
  + Alaska'nın Peşinde'i tavsiye ederim öncelikle çünkü her yaşa her duruma hitap ediyor. İkinci olarak Jennifer L. Armentrout'un herhangi bir kitabını tavsiye edebilirim. Özellikle Melez Sözleşmeleri bomba gibidir. 

4) En son hediye ettiğin kitap?
  + En son ne hediye ettiğimi hatırlamıyorum ama yarın hediye edeceğim kitabı söyleyeyim.  Seçilmiş serisinin ilk kitabı Beden Hırsızı. Kendim okumadım ancak başka bir arkadaşıma okuması için baskı uygulamıştım, o çok beğendi. Ona güvenerek başka bir arkadaşıma bizzat hediye etmek istedim. Beğeneceğini umuyorum.

5) Sonunu beğenmediğin bir kitap?
  + Aşk Adında Hayat'ın sonunu hiç beğenmedim. Seri olmasından kaynaklı öyle bittiğini biliyorum ancak yine de bu kadar abartılı bir merak hoş değildi bence. Hiçbir dayanak olmazsızın damdan düşer gibi gerçekleşti her şey. Ne oldu anlamadım bile okuyan bilir zaten. İkinci kitap hakkında hiçbir fikrim yok çıkarsa göreceğiz neler olduğunu.


Bookowski'nin soruları:

1) En son okuduğun kitapta en sevdiğin karakter kimdi? 
  + Buna cevabım kesinlikle Alex olacak. Kendisi şimdiye dek okuduğum ve en sevdiğim karakterdir. Zaten son okuduğum kitap Avcı. Hatta bir ara Alex için özel bir yazı yazmayı planlıyorum. 

2) Şu anda okuduğun kitabı tarif eden 3 özel kelime nedir? 
  + Yaşamak, kardeş, sevgi.

3) Şu anda okuduğun kitabın ilk cümlesi nedir?
  + "Sonlayanlar, tüylerimi diken diken ediyorlardı."

4) En son okuduğun kitabı kitap kahramanlarından birine hediye edecek olsan kime ederdin?
  + Avcı'yı, Araf'tan Nina'ya hediye ederdim. Konu aşk olunca, Alex'ten öğreneceği çok şey var bence.

5) Şu anda okuduğun kitabı sen yazacak olsan ona ne eklemek isterdin?
  + Dönemin teknolojik gelişimleri hakkında daha fazla ayrıntı eklerdim sanırım.

Vampirella'nın Güncesi'nin soruları:

1) En son hangi kitaba 5 üzerinden 5 puan verdin?
  + Avcı'ya verdim, hemde hiç üstünde bile düşünmeden. Sonuna kadar hak ediyordu. Anlatım, kapak, kurgu, karakterler ve daha bir çok yönden eksiksizdi benim gözümde.

2) En son hangi kitaba 5 üzerinden 1 puan verdin?
  + Sanırım şimdiye dek hiçbir kitaba 1 puan vermedim. Belki kitaplarımı almadan önce genellikle iyi araştırıp karar verdiğimden kaynaklıdır. Hatta 2 verdiğimi bile hatırlamıyorum.

3) Alışveriş listende hangi kitaplar var?
  + Cehennem'i çok merak ediyorum doğrusu. Araf'ı oldukça severek okumuştum. Eminim ikinci kitapta öyledir. Ama senenin sonuna kadar onunla buluşamayacak gibiyiz.

4) Yılın ilk gününden bu yana kaç kitap okudun?
  + 11 tane okudum sanırım. 

5) Kitaplığında uzun süredir okunmayı bekleyen o kitabın adı ne?
  + Kıyamet Gösterisi. Yahu kitabı alalı 1 yıldan fazla zaman oldu, okuyan herkes beğeniyor üstelik. Bense hala bekletiyorum onu. Kitapsız günlerimde yoldaşım olur belki.

2 yorum:

  1. Merhaba, blogger arkadaşların etkinliklere katılması harika oluyor. John Green'i bir deneyeceğim bakarım umarım severim, young adult pek tarzım değil de. Bunlar da Bookowski olarak benim cevaplarım: http://bookowski-tkkb.blogspot.com.tr/2014/02/3-blogger-ile-sayfalar-cevirirken.html?showComment=1393451973900#c2302514920442023344

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, bende etkinliklere katılmaya bayılıyorum doğrusu. Cok eğlenceli oluyorlar. John Green gerçekten kalemi cok sade ama harika bir yazar. Beğeneceğinizi umuyorum. Hemen sizin cevaplarınıza da göz atıyorum.

      Sil