15 Şubat 2014 Cumartesi

Atlantis'in Yükselişi ve Atlantis'in Uyanışı - Yorum


 Nihayet kaç zaman önce okuduğum şu kitapları yorumlayabiliyorum. Öncelikle yorumum çok ayrıntılı olamayacak çünkü dediğim gibi okuyalı o kadar çok oldu ki ayrıntılı yorum yapacak kadar aklımda kalmadılar. 






Yorumlanmayı bekleyen 6 tane falan kitap var bende de onlara ayıracak vakit yok. Bende işime gelen en kısa şekilde gruplayarak yorumlamaya karar verdim. 

Öncelikle bu kitapları elime aldığımda beklentim gerçekten çok çok yüksekteydi ama bunu karşılayamadılar. Cinsel anlatımların durumunu kitabın savaşçılar üzerine olmasına vermek gerek. Zaten çokta rahatsız edici değildi. Ama oldukça boldu. 






Karakterleri beğendim ancak akılda kalıcı özellikleri yoktu. İsimlerinin dışında hiçbir şey hatırlamıyorum. Ayrıca bazı Poseidon sahneleri nedendir bilinmez bana saçma geldi. Özellikle ilk kitaptakiler. 




Okunur mu? Evet. Boş zamanınız vardır ve düşünmek yerine kendinizi kurgunun akışına bırakıp rahatlamak istiyorsunuzdur, bu kitap böyle bir durumda olanlar için oldukça ideal. Ancak heyecan ve sürekli bir akıcılık arayanlara maalesef tavsiye edemeyeceğim.

Yayın evine gelirsek, zaten Martı her zaman sevdiğim ve övdüğüm bir yayın evi olmuştur. Beni yine yanıltmadı, çevirisinden tutun kitabın baskısından kalitesine kadar her şey on numaraydı. 


**Sırf mitoloji için aldığım kitaplardan biriydi. Eğer sizde mitoloji bolluğu arıyorsanız benim gibi yanılgıya düşmeyin. Çünkü mitoloji adına neredeyse hiçbir şey yoktu. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder