8 Şubat 2014 Cumartesi

Kitap Alışverişi #4


Merhaba! Yeni bir alışverişle karşınızdayım. Bu sefer 7 kitap birden aldım. İnanın bana hepsinden de beklentim oldukça yüksek. 

Şimdi sorun şu ki ben yorum yapmaya bir türlü zaman ayıramıyorum. Atlantis'in Yükselişi, Atlantis'in Uyanışı, Uyumsuz ve Küller şehri halen yorumlanmayı bekliyor. Hepsi hakkında da söyleyecek çok fazla şey var. Ama gelin ki ben tatilde olmamıza rağmen bloguma hiç zaman ayıramadım. Okullar da açılıyor şimdi bakalım ne yapacağım. Zaten bu alışveriş bu dönem ki son alışverişimdi. Kendimi biraz daha derslerime vermeyi planladığım için koca dönem bu 7 kitapla yetinmek zorundayım. Şimdi gelelim kitapları alma sebeplerime.

DEX yayınları kitaplarından en çok memnun kaldığım yayın evidir. Çevirisi, kapak tasarımları, yazının puntosu ve özellikle çevirmek üzere seçtikleri kitaplarla sürekli takip ettiğim bir yayın evi.


Jennifer ve mitoloji hastası biri olarak elbette okumak için çıldırma arifesine geldiğim ama bir taraftan da serinin son kitabı olduğundan okumamak için kendimle savaştığım kitap elbette Avcı. Başlayanlar ise çok sevgili arkadaşım Hazal'ın, yani Binbir Evren blogunun sahibinin tavsiyesiyle aldığım kitaplardan biri. Beni Seç ise severek takip edilen bir seri olduğundan almak istediğim bir kitaptı. Sepete atıp atıp çıkartıyordum en sonunda almaya karar verdim. Neden daha önce almadığımı bile bilmiyorum.





Evet, Kuralsız. Uyumsuz yorumunu ne kadar yapamasam da ikinci kitabı almamdan beğendiğimi anlamışsınızdır zaten. Yorumsuz kalmayacağı için çok fazla şey söylemek istemiyorum ama Uyumsuz beklentimden yüksekteydi. Kağıttan Kentler'in üzerinde düşünmeye bile gerek duymadım. Hatta konusunu bile bilmiyorum. John Green'in diğer iki kitabını zevkle okuduktan sonra bunu almasam ayıp oldurdu. Güzel olacağından neredeyse eminim.


 Kağıt Kız'ın neyi anlattığını, türünü vs. hiçbir şey bilmiyorum kitap hakkında. Yazarı bile tanımıyorum. Ama bir yerde gözüme takılan "Kitapları 10 milyonun üzerinde sattı, 33 dile çevrildi." yazısından sonra atıverdim sepete. Mürekkep Yürek ise yine çok sevdiğim arkadaşım Hazal'ın önerisiyle üstünde araştırma bile yapmadan aldığım bir kitaptır. Aldığım kitapların arasında en kalın olanı. Güzel olacağından eminim. Kısa zamanda okuyacağım ancak yorum işi ne olur bilmiyorum.


Son olarak ben şimdiye dek tüm alışverişlerimi D&R'dan yaptım ve bugüne kadar kargonun gecikmesi, kitapların eksik veya yaralı gelmesi falan gibi şikayetlerin hiçbiriyle karşı karşıya gelmedim. Ancak bu sefer resimde de gördüğünüz gibi kitapta büyük olmasa bile derin bir yara var. Hatta sayfaların içine geçmiş izi 15-20 sayfa kadar izi rahatlıkla görebiliyorsunuz. 

Yazımın okunmasında hiçbir sıkıntı yok ancak eminim içinizde beni anlayacaklar olacaktır, okuyacağım kitabın temiz ve sorunsuz olmasını tercih ediyorum bende. 
Kargo şirketiyle alakalı olup olmadığını da kontrol ettim, paketin dışında hiçbir zedelenme yoktu, üstelik kitap kenarlarda değil tam ortadaydı. Belli ki paketlenmeden önce oluşmuş bir sorun. Umarım bir daha karşıma çıkmaz çünkü gerçekten rahatsız ediciymiş, daha önce karşılaşmadığım için bu duyguyu pek bilmezdim.


Bu alışverişimde topladığım ganimetler bunlardı. Çok mutlu hissediyorum elbette. Ancak en büyük sorunum önce hangi kitapla başlasam. 
Yorumları en yakın zamanda yapmak için gayret göstereceğim. Tekrardan görüşmek üzere, kitaplı günler dilerim :)


4 yorum:

  1. Hepsi de birbirinden güzel kitaplar. Kağıt Kız kitabının yorumunu bekliyorum, uzun zamandır listemden bir çıkarıp eklediğim kitaplardan biri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Kız'ı aldıktan sonra birçok blogda yorumunu okudum ve merakım ikiye katlandı. Okuldan zaman bulabilirsem okuyup yorumunu yapacağım. İlginiz için ayrıca teşekkürler.

      Sil