15 Şubat 2014 Cumartesi

Ölümcül Oyuncaklar #2 Küller Şehri - Yorum





Çok sevdiğim serilerden biri olan Ölümcül Oyuncaklar'ın 2. kitabı.

Seri bitmesin diye kendimle savaş vererek yavaş yavaş okuyorum. 

Küller Şehri'ni Kemikler Şehri'ne kıyasla çok daha fazla sevdim. Bunun nedeni Kemikler Şehri'ni okumadan önce filmini izlemiş olmam olabilir. 

Artemis'in kapağını değiştirip bir hale getirdiği kitaplardan biri. Orijinal kapak dururken bunun yapılmasından hiç hoşlanmıyorum. Kitabın ilk haline sadık kalınmalı bence. Yine de çeviri ve sayfaların kalitesi yine iyiydi.







Çok sevdim, çok beğendim. Kitabın ilk başlarında noluyoruz durumlarına düştüm, okuyanlar anlayacaktır. Sonunda nihayetinde olay çözümlendi. 
Cassandra yine harika iş çıkarmış. Edebi açıdan hiçbir eksiği yoktu, kurgu bakımından beklediğimin çok üstündeydi. Heyecan doruktaydı resmen.

Dövüş sahneleri çok canlı ve akıcıydı. Olayın tam ortasına çekilip aval aval çevreyi izlettiriyordu size. Hatta film izliyor gibi olduğum sahneler bile vardı.

Magnus Bane yine harikalığını korudu, hatta yaptıklarıyla bir tık yukarı çektiği doğrudur. Perilerin dünyasında geçen sahnenin çok saçma olduğunu söylemem gerek. Orası hoşuma gitmedi, gerçekten. Ama kafaya takılacak bir konu değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder