2 Kasım 2015 Pazartesi

Hush Hush Serisi #1 ve #2/Fısıltı ve Çığlık - Yorum

Hush Hush benim yıllardır orada burada gördüğüm fakat sürekli yeni kitapların çıkmasından, seri devamlarının yapılmasından ötürü sürekli ertelediğim bir seriydi. En sonunda yeter artık diyerek kavuştum bu güzellere. Maalesef elimde sadece ilk iki kitabı var şimdilik, devamını 2 3 aya anca alırım gibi çünkü sırada daha çok kitap var okunacak. Ama olsun, seriye bir kere başladım ya artık ertelemek yok, illaki devamını getireceğim.

Ben meleklere bayılıyorum! Yunan mitolojisini bir kenara bırakırsak en sevdiğim paranormaller melekler. Hem melekler hakkında olunca hem de bu zamana kadar okumayan bir ben kalınca beklentim yüksekti haliyle. Değdi mi? Değdi.
İlk başta okurken korktum biraz, araştırdım bloglarda kimse yazmamış bunu bir ben korktum sanırım ama yapacak bir şey yok bayağı bir korktum bütün o açıklanamayan şeyler olurken. Çünkü ben genelde bulurum bir açıklama kendime, eminim çoğu kişi de buluyordur ama bu sefer cidden tek bir mantıklı açıklama yapamadım bu da beni bayağı bir korkuttu sanırım. Sonra geçti tabi, okumaya devam ettim.

Fısıltı'ya 5 puan verdim ve bence hak ediyordu. Yazarın kalemi gayet kaliteliydi, okurken zorluk çıkarmıyordu, kelimeler akıp gidiyordu adeta. Yazım konusundan mükemmeldi bana göre. Kurguya gelirsek ona zaten söyleyecek lafım yok, son sayfasına kadar heyecan bir an olsun soluk aldırmadı. Hani kitaplar vardır ya uzanarak okursunuz, işte bu kitabı uzanarak okuyamadım ben çünkü hiç abartmıyorum heyecan doruktaydı. Nora, Patch ve Vee hepsine bayıldım! Normalde kız karakterlerle hep bir sorunum olur hep bir şeyler bulurum onlara ama Nora'ya bir şey uyduramadım bu sefer. Vee zaten mükemmeldi en çok onu sevdim ne yalan söyleyeyim. Ayrıca kitabın ilk sayfalarında onu bağlaç olan "ve" sandım ve "Bu karakter neden sürekli uzatarak konuşuyor acaba boşuna mı aldım ben bu kitapları ya?" dedim. Allah'tan ikinci sayfada belli oldu kendisinin bir insan olduğu. Patch, ah Patch! Son zamanlarda kayan ve çirkinleşen "bad boy" tanımı beni çok rahatsız ediyordu. Kadınları hor gören emir veren erkeklere bad boy denmeye başlanmıştı. Bana göre onlar sadece iğrenç insanlar bad boy tanımı bundan çok çok uzak. Patch bana bu tanımı tekrardan hatırlattı ve mutlu etti beni. Seviliyorsun, Patch! Sonuç olarak ilk kitap beni zaten büyüledi. Zaten kitabı kargonun geldiğinin ertesi günü akşamında bitirdim. Normalde daha kısa sürede okunacak bir kitaptı ama sınav falan işte, anlatmama gerek yok sanırım.
Sonra ben duramadım tabi, serinin devamı için 2 3 ay daha sabretmek zorunda olduğumu bile bile aldım Çığlık'ı elime. Başladım okumaya.

Çığlık ilk başta çok şeker başladı, eheh bu kitapta hiç gerilmeyeceğim sanırım dedim. Tabii ki yanıldım, çünkü tüm yazarlar benden nefret ediyor.
Alıştığımdan mı yoksa gerilim daha az tutulduğundan mı bilmiyorum ama Fısıltı'da olduğu gibi korkutmadı beni.
Gerilim yoktu belki ama bu heyecanın olmadığı anlamına gelmiyor elbette. Yine sürekli bir heyecan, sürekli neler olacak soruları uçuştu durdu kafamda. Yazarın kalemi beni öylesine içine çekti ki, Nora'nın hissettiği her şeyi hissettim. 
Kıskandım. Şüphelendim. Kalbim kırıldı. Gıcık oldum. Nefret ettim.
Her tür duyguyu yaşadım Nora'yla birlikte. Kitap çok heyecanlı bitti, ilk kitap bu kadar heyecanlı bitmemişti. Şimdi işin yoksa bekle o kadar zaman. Dedim ya, yazarlar nefret ediyor benden. Bu uzun süreli bekleme sürecinin tek güzel yanı, tüm kitap kurtlarını rahatsız eden; "Elimde bir sürü okunacak kitap var ama yeni kitap almadan duramıyorum!" olayını sonlandıracak olmam. Elimde bir sürü kitap var ve yeni kitap alma şansım en iyi ihtimalle dediğim gibi 2 3 ay içerisinde olacak, o zaman kadar biter elimdekiler rahata ererim ben de.

Hani bir ihtimal hala okumayan varsa, okuyun bu güzellikleri hemen. Bakın ben geç okudum ne kadar pişmanım. Neyse geç olsun güç olmasın. Bu sınav stresi esnasında mutlu ettiler beni çokça, iyi geldiler. doğru zamanda okumuş sayılırım. Gerçi beni stresimden uzaklaştırmayan çok az kitap var ama bunlar aralarında en iyi olanlardan. 
Değinmeden geçemeyeceğim, Pegasus her zamanki gibi kalitesini sonuna kadar ortaya koymuş. Basımı, çeviri her şeyiyle harikaydı.
Teşekkürlerimi iletiyorum buradan kendilerine.

Sağlıcakla kalın!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder